Sunday, October 9, 2016

Icwr forex stelsel

ICWR handel stelsel - iemand ondervinding met dit het ek het die stelsel 'n ses / sewe maande gelede het net sleep dit op demo en dit was om te werk maar ek het 'n lewendige rekening nog hierdie stelsel te gebruik. Soos die meeste tendens volgende stelsels lyk baie aantreklik as jy in aan die begin van die run. whipsaws duur op 50 pitte n time. But kan wees soos ek gesê het dit gedoen show wins op die demo. I is egter die gebruik van die Vegas 1 uur tonnel te handel werklike geld. hoop dat Dankie vir die terugvoer, Shano help. Enige planne op die handel te leef met die stelsel enigste rede waarom ek is nie die gebruik van die ICWR is ek besig was om seine / aanbevelings handel uit tendens is jou vriend dit was 'n gratis roete diens wat terselfdertyd Ek het die stelsel het die neiging is jou vriend het goeie resultate ten tyde so vas met hulle vir 'n paar maande. Nou deur die forum en PF het hardloop met die 1 uur tonnel system. For die oomblik is bly om te hardloop met dié sy nie te sê ek sal die icwr nie gebruik in die toekoms dit is net dat die tonnel stelsel pas my styl van handel op die oomblik . Die Vegas stelsel lyk interessant. Het jy handel die 4h interval op hierdie sowel Van wat ek gelees het, Vegas aanbeweeg na 'n langer termyn te ontwikkel. Wat is jou winsgewendheid met die 1 uur stelsel, as ek mag vra Het jy 'n eenvoudige verduideliking dokument wat jy kan stuur op die 1 uur, of 'n post wat jy kan my direk na Im nog in die stelsel eksplorasie af, so enige inligting wat jy kan deel groot sou wees. Ive verhandel hierdie stelsel lewe, en algehele die een ding wat hierdie stelsel blyk te hê is efficiancy en consistancy. Twee dinge elke handelaar lyk vir. Maar waar dit lyk of 'n gebrek is aan sukkelende punte van ondersteuning en weerstand. Dit is waar dit geneig is om valse seine gee. Verlede wat ek in staat was om dit meer navorsing havent omdat ek (wat has not) is die hersiening van die VWB. Ek dink een van die beste eienskappe van hierdie stelsel is die uitgang metode, dit lyk vir jou in die tendens hou baie goed. Maar soos ek gesê het, die moeite kom in dié strenger reekse dws. om in 'n tendens. Hou my op as jy enige toevoegings te maak of 'n goeie tempo strategie of wat ook al. Ek weet waar jy vandaan kom. Im op soek na die VWB dinge so goed, want dit lyk na 'n ernstige volgende hê. Im ook studeer op MACD divergensie wat handel dryf as daar is 'n paar mense wat baie konsekwent geld met this. Thread: icwr Geen probleem. As jou 'n Meta Trader gebruiker soos ek as ek het net gevind dat 'n persoonlike aanwyser vir hierdie stelsel. Unzip hierdie lêer in die onderstaande gids, weer begin Meta Trader, en dit sal wys in die menu persoonlike aanwyser. Sleep die wyser op 'n 5 min grafiek en dit sal opdaag. Hierdie stelsel is meer as 'n jaar oud en dit klink asof dit nie die geval werk goed, tensy die mark trending sodat ek die afrit strategie gebruik teen 'n minimum waardes. C: Program FilesStrategyBuilderFX 4expertsindicators Oorspronklik gepos deur firranto07 Dankie Trinat amp TopGun 68..Icwr st Kent: My vraag aan diegene wat / handel gebruik met hierdie aanwyser. As na die ingang van 'n handelsmerk te doen wat jy die stop te hou op dieselfde vlak totdat dit getref is deur die stop vlak (harde stop van 50). Of uit te ommekeer sein. Ek aangegaan vir 'n lang op USD / JPY 116,50 en het uitgeklim op 46 toe ek 'n ommekeer sein. Maar as ek gebly het met die dieselfde vlak van stop verlies ek in die handel sou wees stil Nou USD / JPY bo 118,00. Dus is dit beter om ontslae omgekeer of hou die stop by dieselfde vlak. Ek weet die handleiding sê ons moet nie die stop-roete. Ek reentered weer op 117,25 en dit reveresed en uitgeklim met 5 pitte. Enigiemand wat gebruik / handel hierdie aanwyser Kan jy verduidelik wat ek verkeerd gaan doen of ek gaan deur die reëls. Een manier om dit geestelik te benader en emosioneel is om die alternatiewe situasie te oorweeg. Wat gebeur as die mark teenoorgestelde gehou beweeg na die RSI geïmpliseer tendens, en jou posisie didnt sluit uit by die ommekeer posisie naby toestand jou wins sou gewees het verlore, en die harde stop (verlies) kan moontlik is geaktiveer. Die 5m tyd sal meer ommekeer posisie sluit as die 240m tyd, maar die harde stop (verlies) is ook groter op 240m as 5 miljoen. Op 'n ander noot, aangeheg is 'n ICWR EA dat nie een van die ICWR aanwysers, die st bereken nie gebruik en verander die aktiewe golf fibo van binne. Weereens, stel die gebruiker veranderlike Lot. Margin om die bedrag van marge wat nodig is om handel te dryf 1 baie op die rekening van die EA is gekoppelde, bv, 1000 vir standaard rekeninge 100 (of 50) vir 'n mini rekeninge. Kent: Is jou data korrek te voed Omdat ek donot sien enige 1,2875 bereik of 1,2835 (jou aktiewe golf). My MT4 toon die hoogtepunt van 1,2872 en lae van 1,2840. Sal dit 'n probleem as iemand se data voer is verkeerd soos hierdie Daar kan geringe verskille in prys tussen makelaars, as die banke wat hulle aanhalings gee bod mag hê / vra kwotasies effens hoër of laer as die ander banke wat gebaseer is op die aanbod / vraag, of die makelaars grafiek pryse is bod gebaseer of bod / vra gemiddelde gebaseer, en versprei verskille tussen makelaars. Twee of drie pitte is nie 'n groot deal in my opinie. finale foutherstellings / verfyn wysigings. om die self-genererende aktiewe golf icwr st aan hierdie post. Wanneer die identifisering en die berekening van die aanvanklike Active Wave, (40pips vir 5m, 150pips vir 240m), is daar soms 'n (sommige) laer of hoër bar (s) onmiddellik voor die 1ste fibo punt. Die aangehegte st poog om dit op te los. nuutste weergawe aangeheg eerste blok van die nuwe handelsmerk week, blyk te wees, funksioneer ok. nuutste weergawe aangeheg. Dankie Sal probeer om daarna uit te toets vandeesweek en kyk hoe dit gaan lyk geen manier om te maak dat die deskundige pas die eerste aktiewe golf fibo tendens lyn onmiddellike vorige hoogtepunte of laagtepunte sluit, sonder onaanvaarbaar skrap alle vorige fibos. nuwe fibos (aktiewe golwe) sal korrek te verander en neem die hoogste hoog en laagste laag van die einde van die laaste aktiewe golf, dit is net die eerste aktiewe golf wat die probleem het. Dit blyk dat jy is afgeruk nie seker of dit is jou ICWR, maar het gedink jy dalk belangstel in hierdie e-pos ek net ontvang nie Soos u reeds weet, ek is lief vir om die markte handel te dryf met so min aanwysers as moontlik sodat, vandag, id graag in te voer vir jou 'n baie netjiese stelsel wat my filosofie van paar aanwysers pas minder hoofpyn meer wins te maak. Oor die afgelope paar maande, Ive is in kontak met Zoran Kolundzic, 'n baie suksesvolle handelaar. Zoran is die handel baie markte oor die afgelope paar jaar, maar het hoofsaaklik gekonsentreer op die forex mark en hy vriendelik lei my na sy metode van die saak - iets wat hy noem die ICWR stelsel. Wat ek regtig graag oor hierdie ICWR stelsel is dat dit gaan om die hart van wat ek glo is die sleutel tot suksesvolle en winsgewende handel: projekteer wat in die mark sal gebeur in die toekoms eerder as wat gebeur het in die verlede. As jy het al die handel vir iewers dan sal jy weet dat die uiterste belangrikheid van hierdie konsep. As jy ernstig is oor die toevoeging van winsgewende en unieke stelsels om jou FX handel arsenaal dan ek raai jy 'n blik op die ICWR stelsel op te neem: Een van die werklike skoonheid van die ICWR stelsel is dat dit aangewend kan word om beide dag handel en swaai handel . Byvoorbeeld, kan mense met minder tyd om te monitor die mark maklik die stelsel toe te pas vir kwartaal ambagte meer. Ag, 'n laaste ding. Ek glo Zoran om 'n baie spesiale prys vir my intekenaars. Nie net het hy saamstem, maar ek was werklik verbaas die vermindering hy ingestem om te maak. Vir meer inligting oor die ICWR stelsel na: P. s. Zoran het ingestem om hierdie groot prys vir net 'n kort tydjie te lewer. Ek moet sê dat hierdie prys gekombineer met sy uitstekende terugbetaling beleid eenvoudig maak dit 'n groot geleentheid - nie iets misgeloop moet word nie. Inligting, kaarte of voorbeelde vervat in hierdie e-pos is slegs vir illustrasie en opvoedkundige doeleindes. Dit moet nie beskou word as advies of 'n endossement op enige sekuriteit of finansiële instrument te koop of te verkoop. Ons weet nie en kan nie belegging advice. Inspired deur ICWR geword November gee 2008 Status: Lid 22 Posts Hi, ek is plaas van 'n draad as eerste keer op forexfactory dus asseblief vergewe my ebglish en dit sal tyd neem om vertroud is met hierdie forum as ek het geword is die lees van hierdie alleen. Ek is die handel sedert 1 jaar en ek het die meeste van my money. but verlore verlede maand het ek my mini accoutn van 25-140 in net 3 weke gemaak. dit is alles as gevolg van icwr strategy. but Ek moes effense verandering te maak om dit te nuttig tot my prys. Laat ek jou herinner ek verhandel mikro baie d. w.z net 0,10 per pit uit dat jy my 'n bate kan bereken in pitte sy 'n kinkhoes meer as 1000 pit wins. Ek sal hierdie stelsel binnekort plaas. As 'n mens wil dringend ek kan pos them. Forex ICWR Werk Hangende as Im besig met verdere wysigings. ICWR (Impulsiewe / Korrektiewe Wave retracement) is 'n gedissiplineerde, konsekwent stelsel, ePublished in 2005 na bewering deur 'n handelaar en wiskundige. Dit sê prysbewegings in twee soorte golwe, met die tendens (Impulsiewe) en teen die tendens (Korrektiewe). Behoorlike lesings van hierdie golwe lei tot wins-up. Live Twitter Trading ForexRiver Trading hier gewys tye is GMT 2. Kontak die skrywer by: Hoe werk die ICWR Metode van Handel Werk ICWR gebruik die dag-grafiek te tendens te bepaal. Dit maak dan presies handel besluite van die vyf-minuut Fibonacci vlakke. In plaas van die gebruik van sleep tot stilstand kom vir uitgange, dit weer trek die fibo vlakke as die handel verval. Ek het dit gekoop het in die laat 2005, word gelok deur sy eenvoud. Daaropvolgende toets gevind dat die basiese stelsel ietwat oor-simplistiese te wees. Maar nadat veranderinge, is daar gevind om konsekwent wenners oplewer. die 1 Trade Insurance Trading opstel van 'n ritme, soos enige vibrasie of energie (dink musiek sonder klank). Op 22 in my handel, ek het 'n 1 stop verlies. Dit is een verandering Ive het om konvensionele ICWR. Tydsberekening en geduld sal die maand wen, want ek die aanvanklike inskrywing onthou altyd, en sal weer in te voer weer by die oorspronklike inskrywing as die Dag grafiek steeds goed lyk. Dit vind van die regte Dag Trend Die tweede verandering Ive het om konvensionele ICWR is dat ek dit nie gebruik maak van die Dag-RSI om die belangrikste tendens vind. Jy kan ook 'n beter dag tendens aanwyser vind. Standard ICWR Dit --- Klik hier om die basiese stelsel dont worry sien - Bee Gelukkig O baba. Die lewe is sooooo goed. Ya HAF ta neem da bhad meegedeel da goeie. Nie te bekommer nie. Da goeie sal altyd wen in da einde, Mahn. Dit is die wet. Natuurlik help dit as ya weet wat ya doen. Vertel ya wat. 1. Vergeet van die get-rich-quick van handel gemoedstoestand. Get real. 2. Neem jou tyd en diep leer EEN stelsel wat jy regtig wil, en dit nie hou op soek na ander stelsels. 3. Beveilig jou ambagte. Stel 'n 1-wenner en bereid wees om later weer in die oorspronklike handel. 4. Smile baie 5. Trading is meestal sielkunde hoef te gebruik demo rekeninge. Handel 10 sent per pit totdat jy leer. Voel die pyn van verlies, daaruit leer, dan kry oor dit. Vrees sal veroorsaak dat jy ambagte te verloor. 6. Wees dankbaar vir wat jy het nie. Dit sal meer veroorsaak wen ambagte. Ernstig. 7. Wees geduldig met mekaar handel.


No comments:

Post a Comment