Tuesday, October 25, 2016

Artikel 409a voorraad opsies

Wat is Artikel 409A op 10 April 2007 het die Internal Revenue Service (IRS) uitgereik finale regulasies kragtens artikel 409A van die Internal Revenue Code. Artikel 409A is in Oktober 2004 tot die Internal Revenue Code bygevoeg deur die Amerikaanse Jobs Creation Act. Onder Artikel 409A, tensy sekere vereistes voldoen word bedrae wat uitgestel onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan (soos omskryf in die regulasies) tans includible in bruto inkomste nie, tensy sodanige bedrae is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Daarbenewens, soos uitgestelde bedrae is onderhewig aan 'n bykomende 20 persent federale inkomste belasting, rente, en boetes. Sekere lande het ook 'n soortgelyke belasting bepalings aangeneem. (Byvoorbeeld, Kalifornië plaas 'n bykomende 20 persent staat belasting, rente, en boetes.) Implikasies vir afslag voorraad opsies Onder Artikel 409A, 'n voorraad opsie om 'n uitoefeningsprys minder as die billike markwaarde van die gewone aandele bepaal as die opsie toekenningsdatum vorm 'n uitgestelde vergoeding reëling. Dit tipies sal lei tot negatiewe belastinggevolge vir die opsie ontvanger en 'n belasting weerhouding verantwoordelikheid vir die maatskappy. Die belastinggevolge sluit belasting ten tyde van die opsie vestiging eerder as die datum van uitoefening of verkoop van die gemeenskaplike voorraad, 'n 20 addisionele federale belasting op die optionee benewens gereelde inkomste en indiensneming belasting, potensiaal staat belasting (soos die Kaliforniese 20 belasting) en 'n potensiële rentekoste. Die maatskappy is nodig om toepaslike inkomste en werksgeleenthede belasting ten tyde van die opsie vestiging, en moontlik addisionele bedrae weerhou as die onderliggende aandeel waarde oor tyd toeneem. Hier is skakels na al WSGR8217s kliënt waarskuwings op 409A. Jy kan die toepaslikheid van Artikel 409A evalueer deur die hersiening van WSGR8217s kliënt waarskuwings wat verskeie aspekte van Artikel 409A en die laaste afdeling 409A regulasies in detail, insluitende: Ek sou regtig graag wou lees jou as-of-nog-te-word-geskrewe 8220How om stel die uitoefeningsprys van voorraad options8221 artikel. Ons sukkel met hierdie reg nou met. Ons wil ons mense (tans 1099 kontrakteurs) behoorlik te motiveer, maar ons is bekommerd dat te min van 'n trefprys lae waardasie kan sein na 'n toekomstige beleggers. Oor die algemeen, die prys van gewone aandele uitgereik aan stigters, vroeë werknemers (via opsies of andersins) en ander 8220cheap8221 gewone aandele is nie 'n faktor by beleggers in kapitaal in te samel (wat beteken VC) transaksies beskou. www. eastoninvestment Tom Swart Yokum: Dink uitgestelde vergoeding kom in die vorm van omskepbare notas, omskepbaar is in 'n reeks B verkies voorraad wat uitgereik moet word. 1. Is die feit dat, totdat die reeks B sluit, die risiko van verbeurdverklaring is baie hoog sit die vergoeding buite die grense van 409A 2. As die note word omgeskakel na die reeks B verkies, doen die feit dat die vergoeding is nie meer 'n wetlike verpligting om te betaal sit die uitstel buite die grense van 409A Ek don8217t verstaan ​​die feit patroon en die vrae. As it8217s n omskepbare nota, it8217s dan 'n verpligting om geld te betaal. Ek don8217t sien waarom daar 'n risiko van verbeuring. As die persoon gratis ontvang die omskepbare nota, dan is dit lyk my dat daar waarskynlik 'n belasbare gebeurtenis op daardie tydstip. As die persoon die regte geld betaal vir die omskepbare nota, dan don8217t ek sien hoe dit is vergoeding. In 'n kontant verkoop van 'n private maatskappy, wat is die tipiese vervreemding van Ongevestigde (Nie Gekwalifiseerde). IJM 8211 As die opsies nie aanvaar deur die verkryger, Ongevestigde ten volle vestig en die opsiehouer kan óf oefening en ontvang samesmelting opbrengs of ontvang netto kontant gelykstaande aan die prys per aandeel aan die algemene minus die uitoefeningsprys per aandeel. Is 409A waardasie moet doen, item vir 'n start-up Of is die direksie die reg om daardie vereiste waai en neem die risiko It8217s 'n kwessie van risiko het. As die maatskappy onderneming finansiering ontvang het of het inkomste, dan dink ek dit is 'n moet doen item uit 'n risiko perspektief. Betaal 5K en vir 'n 409A waardasie is 'n klein prys in die geval dat die IRS daag die opsie uitoefen prys in die toekoms te betaal vir versekering. Die 409A waardasie verslag verskuif die bewyslas om die IRS te wys dat die uitoefeningsprys verkeerd was. Indien 'n maatskappy onderneming finansiering ontvang het nie en het geen inkomste, dan is die meeste maatskappye don8217t lyk na 'n 409A waardasie te kry. Daar moet egter die maatskappy 'n waardasie analise voor te berei op billike markwaarde van die gewone aandele aan die direksie gevolgtrekking oor billike markwaarde te ondersteun. As die maatskappy het 'n finansiële hoof / finansiële kundige wat 'n waardasie verslag berei, sal dit ook voldoende wees om die bewyslas skuif. Yokum, Ons begin sukkel met die trefprys op ons eerste toekennings van opsies onder ons werknemer voorraad aansporingskema. Ons het 'n reeks 'n voorkeur op 1 per aandeel, maar aren8217t veral seker of that8217s betrokke. I8217d natuurlik graag die gewone aandele teen 'n billike prys die kommer in 'n vorige vraag wat verband hou met toekomstige waardasies gee, maar deel. Het jy enige wenke oor 'n waardasie analise my raad kan gebruik Ons is pre-inkomste, so 'n proses op hierdie punt lyk arbitrêre. Dankie. Burt 8211 as die maatskappy het 'n reeks A met institusionele waagkapitaal beleggers, het die maatskappy moet 'n 409A waardasie te kry. Die 8220old school8221 10-1 verkies om gemene verhouding prys sou nie 'n ongewone gevolg vir 'n pre-inkomste maatskappy wees. Natuurlik, enige reëls van die duim hou hiervan is nie behoorlike rekeningkundige. www. eastoninvestment Tom Swart weer: my navraag van 10 Julie: Die nota is net omskepbaar in klas B verkies shares8230no kontant. Die nota gegee in plaas van kontant vergoeding. Die maatskappy is pre-inkomste en moet fondse deur middel van die klas B offer in te samel. 'N buite belegger koop 60 van die B-aandele vir 1,61 / aandeel. In daardie tyd, sal die notas te skakel na B-aandele teen dieselfde prys (1.61). Tot die B eintlik sluit is daar 'n hoë waarskynlikheid van bankrotskap en standaard. Is die feit dat die maatskappy hoef nie kontant te betaal om verlos die noot het die uitgestelde comp. buite die grense van 409A Yokum: sou ek jou raad oor hoe om die situasie van die 409A waardasie minder as hul FAS123R waardasie hanteer waardeer. Dankie Ginny 8211 vertraag Ek my belasting en voordele spesialiste op hierdie kwessies en jy moet raadpleeg met toepaslike ouditeure en belasting / werknemervoordele kenners. Lees asseblief die disclaimers. Ek het gehoor van baie gevalle waar die ouditeure verwerp 409A waardasies. Aan die einde van die dag, ek dink dat die maatskappy moet die ouditeure met 'n aanvaarbare FAS 123R waardasie vir rekeningkundige doeleindes te paai, maar dit beteken nie noodwendig 'n probleem met die IRS te skep solank 'n 409A voldoen waardasie rug op die opsie uitoefeningsprys. Maatskappye wat gebruik word om goedkoop voorraad aanklagte in verband met IPOs, wat stilswyend erken dat die opsie prys was te laag te neem. Maar sover ek weet, die IRS het nie die posisie wat hierdie opsie toelaes met uitoefeningspryse wat te laag was nie meer ISOs (wat nodig by FMV te verleen) geneem. Wanneer 'n konsultant (of 'n regsfirma) instem om te werk in ruil vir opsies in 'n kliënt, hoe kan jy die aantal opsies wat jy ontvang as 'n fooi Byvoorbeeld, as jy voorsien 100K in regs - of ander advies te bepaal, wat is die tipiese opsie terme aanvaarding van die maatskappy is die moeite werd om te sê 5mm post-geld na die laaste ronde Duur Enige goeie opsie ooreenkomste aanlyn Bill Mc 8211 Daar is waarskynlik 'n paar verskillende maniere om daaroor te dink. Een daarvan is om bloot die aantal aandele uit te druk as 'n persentasie van die maatskappy. Byvoorbeeld, sal opsies vir 'n werknemer / regisseur / adviseur tipies norm as 'n persentasie van ten volle verwaterde eienaarskap. Hierdie opsies sal vestig meer as 4 jaar vir werknemers en tipies 2 tot 4 jaar vir direkteure / konsultante. Nog 'n manier om te dink oor dit in terme van voorwaarde (iets soos 'n lasbrief dekking) waarde. Sien die post 8221 Wat moet die terme van die brug lening lasbrief dekking wees 8221 Miskien selfs 'n ander manier om 'n benchmark die grootte van opsie toekenning is om te kyk na aanvaar in die geldwaarde en gee genoeg aandele aan die geïmpliseer waarde bied. Vir die meeste maatskappye, sal daar 'n verskil tussen verkies voorraad FMV en algemene FMV wees. As daar Reeks A 1.00 / aandeel en die algemene FMV is 0.10 / aandeel, dan elke aandeel het 'n stilswyende 0.90 / aandeel verspreiding. As die maatskappy wou gee 9000 van waarde, sou dit opsies toestaan ​​10,000 aandele te koop. Oor die algemeen, sal konsultant opsies uitgeoefen kan vir 'n tydperk tussen 5 en 10 jaar wees. Hulle kan ten volle gevestig by toestaan ​​(na afloop van dienste) en nie afhanklik is van deurlopende status as 'n diensverskaffer om uitgeoefen. Maar sommige mag onderhewig wees aan voortgesette dienste ten einde uitgeoefen kan word. 'N opsie verleen is nie 'n doen dit self oefening. Daar is verskeie dinge wat jy kan verfrommeld wissel van 409A nakoming, effek reg kwessies, versuim om geldige goedkeurings wat kan lei tot opsie terugdatering, ens Hoeveel kos die implementering van 'n werknemer voorraad opsie plan tipies kos die maatskappy (regskoste te verkry, admin . kostes, ens) My maatskappy het drie skoolhoofde en vyf werknemers en we39d soos die feit dat die aanbied van aandele aansporings om belangrike mense. I39ve gehoor skattings van 10k-15k net die voorraad opsie program aan die gang te kry, maar ek het geen idee of die bedrag korrek is. Dit doesn39t lyk soos dit wat ingewikkeld moet wees. Eintlik is I39m probeer om uit te vind of I39m om af geruk. Dankie vir enige raad wat jy kan leen. Jon 8211 10K tot 15K klink belaglik die veronderstelling dat jy 'n C maat. Selfs as jy DIY aanlyn opgeneem en iemand moes elke doc oordoen, sou dit nog minder dat daardie reeks om alles oordoen en het 'n maatskappy met 'n voorraad opsie plan wees. Wel, die 409A waardasie kwessie is nie weg te gaan. Ek glo die IRS het begin ondersoek van die eerste van hierdie reëlings. Ek glo daar is gehalte waardeerders daar buite insluitend ons wat verskaf verduur, verdedigbare en gekwalifiseerde 409A waardasies. Dan is daar maatskappye met behulp van buitelandse arbeid om hierdie en advertensies wat 409As voltooi kan word vir minder as 500. Daar is ook maatskappye wat nie kan oorweeg word ten volle onafhanklike waardasie kundiges as hulle bied ander dienste soos finansiële hoof huur of bank om dieselfde kliënte te doen wat hulle waarde. Die IRS is gebind om sulke reëlings as nie-onafhanklike hou. Die sleutelwoorde in die keuse van 'n 409A verskaffer behoort te wees: ervaar, VSA-gebaseerde, onafhanklike, oudit waardig, bedryf blootstelling en bekostigbaar. Due diligence en toepassing van redelike standaarde is wat ouditfirmas is op soek na, en die IRS sal kyk vir. Met uitgekontrakteer talent en baie goedkoop waardasies, vind ons hierdie twee elemente heeltemal ontbreek. Koper pasop as jy meer inligting nodig het, jy is altyd welkom om ons te kontak by Accuserve Inc (www. accuserveus).I. Doel en Oorsig Artikel 885 van die onlangs verorden Amerikaanse Jobs Creation Act van 2004, Pub. Reg No 108-357, 118 Rom. 1418 (die Wet), bygevoeg sekte 409A om die Internal Revenue Code (Kode). Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig is en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen word. Artikel 409A sluit ook reëls van toepassing op sekere trusts of soortgelyke reëlings in verband met nonqualified uitgestelde vergoeding, waar sodanige reëlings buite die Verenigde State of is beperk tot die voorsiening van voordele in verband met 'n afname in die finansiële gesondheid van die borg. Soos verduidelik meer volledig hieronder, hierdie kennisgewing bied die eerste deel van wat verwag word om 'n reeks van leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A wees. Die Tesourie Departement en die Internal Revenue Service (Diens) van plan is om die beginsels van hierdie kennisgewing in te sluit in bykomende, meer omvattende leiding in 2005. Belastingbetalers moet daarop let dat alhoewel die wet maak 'n aantal fundamentele veranderinge, sekte 409A nie verander of invloed op die toepassing van enige ander bepaling van die Kode of gemenereg belasting leer. Gevolglik uitgestelde vergoeding nie ingesluit moet word in inkomste onder sekte 409A kan nietemin ingesluit moet word in inkomste onder sekte 451, die opbouende ontvangs leer, die kontant equivalentiefactoren leer, party 83, die ekonomiese voordeel leer, die opdrag van inkomste leer of enige ander toepaslike bepalings van die Kode of gemenereg belasting leer. A. Definisies en dekking Hierdie kennisgewing beskryf in die algemeen die omvang van die dekking van sekte 409A. Die kennisgewing verskaf eerste definisies van 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, 'n plan en die uitstel van die vergoeding. Leiding verskaf oor die toepassing van sekte 409A tot welsyn planne, planne gedek deur sekte 457, aandeelwaarderingsregte, en reëlings tussen vennote en vennootskappe. Hierdie kennisgewing verskaf 'n definisie van 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering vir binne 'n kort tydperk ná die verstryking van 'n aansienlike risiko van verbeuring deur die diensverskaffer eintlik of konstruktiewe bedrae ontvang. Die uitsondering is bedoel om 'n multi-jaar vergoeding reëlings te spreek, waar die reg om die vergoeding of kan verdien oor verskeie jare, maar is betaalbaar aan die einde van die verdienste tydperk. Byvoorbeeld, 'n drie-jaar bonus program vereis die uitvoering van dienste oor drie jaar en die reg van die diensverskaffer om 'n betaling binne 'n kort n bepaalde tydperk na die einde van die derde jaar oor die algemeen nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel. Die Tesourie Departement en die Diens is egter bekommerd oor reëlings na bewering 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring en betaaldatum vaste waar die partye nie van plan om die wesenlike risiko van verbeuring of betaaldatum vaste afgedwing betrek. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens oorweeg 'n meer beperkende reëls waaronder reëlings met betrekking tot betalings in later belasbare jaar gestruktureer om saam te val met 'n verval in 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring sou deferrals van vergoeding aan sekte 409A uitmaak. Maar selfs onder 'n meer beperkende reëls, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat 'n betaling binne 'n kort tydperk na 'n geskeduleerde vestigingsdatum en, in bepaalde omstandighede, binne 'n kort tydperk ná 'n versnelde vestigingsdatum, onder die statutêre sou word toegelaat gesag aan versnelde betalings wat nie teenstrydig is met die oog op die wet toelaat. Kommentaar word versoek met betrekking tot hierdie kwessies en die mate waarin bykomende leiding is nodig om reëlings wat ontwerp is om die toepassing van sekte 409A ontduik voorkom. Hierdie kennisgewing verskaf nie algemeen toepaslike metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n gegewe jaar. Dit is egter 'n reël wat vir die berekening van die bedrag van uitgestelde voor 1 Januarie 2005 met die oog op die toepassing van die effektiewe datum bepalings. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking leiding in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir doeleindes van alle deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals voor die uitreiking van die leiding. Tot leiding uitgereik word, is sekere oorgang verligting om inligting verslagdoening en weerhouding vereistes aan te spreek. Daar moet egter niks in hierdie leiding geïnterpreteer word eintlik versprei vir die belastingbetaler in 2005 uit insluiting in inkomste of van toepassing verslagdoening of weerhouding vereistes bedrae vrystel. B. Nonstatutory Stock Options en aandeelwaarderingsregte Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering wat oor die algemeen sekere nonstatutory voorraad opsies uit dekking onder sekte 409A sluit. Hierdie uitsondering is in ooreenstemming met die verdere uitsondering wat oordrag van beperkte eiendom, as die belasting op oordrag van nonstatutory voorraad opsies en oordrag van beperkte eiendom in die algemeen sowel word gereeld deur sekte 83. kommentators het daarop gewys dat onder sekere omstandighede, aandeelwaarderingsregte lewer ekonomies ekwivalent resultate te nonstatutory voorraad opsies uitgeoefen in 'n kontantlose transaksies, en het gevra dat aandeelwaarderingsregte soortgelyke behandel. Maar die Tesourie Departement en die Diens is bekommerd dat 'n algemene uitsondering vir aandeelwaarderingsregte kan uitgebuit word as 'n metode om die toepassing van sekte 409A, veral ten opsigte van die waardasie van die onderliggende aandeel waar die waarde nie vasgestel deur en in 'n vermy gestig sekuriteite mark. In baie opsigte, aandeelwaarderingsregte is soortgelyk aan ander vorme van nonqualified uitgestelde vergoeding, veral waar die ontvanger van 'n voorraad waardering reg kan kontant ontvang. In sulke gevalle, die belasting op aandeelwaarderingsregte algemeen is, word deur party 451 en die konstruktiewe ontvangs leer. Sien ds Rul. 80-300, 1980-2 C. B. 165. Gevolglik hierdie kennisgewing verskaf beperkte uitsonderings rakende dekking onder sekte 409A vir sekere aandeelwaarderingsregte wat nie teenwoordig is potensiaal vir misbruik of doelbewuste ontduiking van die doeleindes van sekte 409A doen. Onder hierdie uitsondering, 'n voorraad waardering reg sal nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel indien (1) kan die waarde van die voorraad van die oortollige waaroor die reg maak voorsiening vir die betaling op oefening (die SAR uitoefeningsprys) nooit minder as die billike markwaarde wees van die onderliggende aandeel op die datum waarop die reg toegestaan, (2) die voorraad van die diens ontvanger onderhewig aan die reg verhandel op 'n gevestigde sekuriteite mark, kan (3) net so verhandel voorraad van die diens ontvanger afgelewer ter vereffening van die reg op oefening, en (4) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Daarbenewens tot verdere leiding uitgereik word, 'n betaling van voorraad of kontant ooreenkomstig die uitoefening van 'n voorraad waardering reg (of ekonomies ekwivalent regs), of die kansellasie van so 'n reg vir oorweging, waar so 'n reg op grond toegestaan ​​om 'n program in effek voor of op 3 Oktober sal 2004 nie beskou word as 'n betaling van 'n uitstel van die vergoeding aan die vereistes van sekte 409A indien: (1) kan die SAR uitoefeningsprys nooit minder as die billike markwaarde van die onderliggende aandeel wees op die datum waarop die reg toegestaan, en (2) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar op die mate waarin aandeelwaarderingsregte moet uitgesonder van dekking onder sekte 409A, in die lig van die statutêre doel. Die Tesourie Departement en die Diens is ook bekommerd oor die potensiaal vir belastingbetalers om toepassing van sekte 409A vermy deur 'n uitsondering kombinasie van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte 'n vereiste of reg wat die voorraad wat deur die diensverskaffer teruggekoop deur die diens ontvanger. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens dit oorweeg om 'n beperking op die uitsondering van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte, om opsies of regte wat nie vergesel deur 'n reëling of ooreenkoms ingevolge waarvan die diens ontvanger het 'n verpligting of reg om die verworwe aandele (insluitend terugkope vir 'n ander as billike markwaarde bedrag) terug te koop. In hierdie konteks, die Tesourie Departement en die Diens ook versoek kommentaar op toepaslike tegnieke vir waardasie van voorraad aan opsies of aandeelwaarderingsregte waar die waarde van sodanige vee nie is gestig deur en in 'n gevestigde sekuriteite mark, ten einde te verseker dat sodanige waardasie weerspieël die werklike billike markwaarde van die voorraad. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing gerig met betrekking tot voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie sal wees slegs van toepassing op 'n voornemende basis met voldoende oorgang verligting aan verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. C. Verandering in beheer Events Hierdie kennisgewing volgende adresse wat 'n verandering in eienaarskap of effektiewe beheer van 'n korporasie, of in die eienaarskap van 'n aansienlike gedeelte van die bates van 'n korporasie (Verandering in beheer Event) vir doeleindes van sekte 409A uitmaak. Artikel 885 (e) van die Wet vereis dat binne 90 dae na die afkondiging van wetgewing, die Tesourie Departement en die Diens kwessie leiding te gee oor hoe 'n Verandering in beheer Event uitmaak. Artikel 409A bepaal dat, in die mate wat deur die Tesourie Departement en die Diens in leiding, 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan kan bedrae wat uitgestel is onder die plan toelaat dat dit versprei op 'n Verandering in beheer Event. D. Versnelling van betalings behalwe onder omstandighede wat deur die Tesourie Departement en die Diens wat in leiding, mag 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan nie die versnelling van die betalings onder die plan laat. Hierdie kennisgewing verskaf omstandighede waaronder betalings onder die plan kan versnel word, soos om aan die vereistes van 'n huishoudelike verhoudings orde of botsing van belange afstoting vereistes te voldoen. Kommentaar word versoek om ander omstandighede waaronder 'n plan moet toegelaat word om betalings onder die plan te versnel. E. effektiewe datums en Oorgang Verligting Die kennisgewing verskaf leiding oor die effektiewe datum bepalings en oorgang verligting. Artikel 409A algemeen effektief ten opsigte van bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Artikel 409A ook effektief met betrekking tot bedrae wat uitgestel is in belasbare jaar begin voor 1 Januarie 2005 as die plan waaronder die uitstel gemaak is wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing aanspreek watter bedrae sal oorweeg uitgestel word na 31 Desember 2004, oor die algemeen met dien verstande dat 'n bedrag sal beskou word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 slegs indien die diens ontvanger het 'n bindende wetlike verpligting om 'n bedrag te betaal in 'n toekomstige belasbare jaar en die diens provider8217s reg om die bedrag verdien en beklee op 31 Desember, 2004 metodes vir die berekening bedrae word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 word. Hierdie kennisgewing spreek ook wanneer 'n plan ingevolge waarvan 'n uitstel gemaak sal oorweeg word wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing spreek die vereistes van sekte 885 (f) van die Wet, wat bepaal dat binne 60 dae na die inwerkingtreding van die wetgewing, moet die Tesourie Departement en die Diens leiding te reik met dien verstande dat vir 'n beperkte tydperk en onder sekere omstandighede, kan 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan gewysig word sonder oortreding sekere bepalings van sekte 409A tot (i) toelaat dat 'n deelnemer aan deelname beëindig in die plan , of kanselleer 'n uitstaande uitstel verkiesing met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004, of (ii) voldoen die plan om die bepalings van sekte 409A met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Hierdie kennisgewing verskaf sekere verligting aanspreek van die aansoek van die aanvanklike uitstel vereistes verkiesing om vergoeding toegeskryf, in die geheel of gedeeltelik, op die prestasie van dienste in die jaar 2004 of 2005 Dit sluit in, byvoorbeeld, bepalings aanspreek van die uitstel van bonusse, insluitend bonusse vir dienste gelewer in 2004. F . aanwending van inligting verslag en Wage weerhouding vereistes Hierdie kennisgewing volgende adresse sekere inligting verslagdoening en loon weerhouding vereistes wat deur sekte 885 (b) van die Wet met betrekking tot uitgestelde bedrae. Vir meer inligting verslagdoeleindes, die Wet wysig sectsect 6041 en 6051 om te vereis dat alle deferrals vir die jaar onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan afsonderlik gerapporteer word op 'n vorm 1099 (Diverse Inkomste) of 'n vorm W-2 (Wage en belasting Verklaring). Vir loon weerhouding doeleindes, die Wet wysig sekte 3401 (a) om voorsiening te maak dat die term 8220wages8221 sluit 'n bedrag includible in bruto inkomste van 'n werknemer onder sekte 409A. Ten slotte, vir doeleindes van verslagdoening nonemployee vergoeding, die Wet op Verdere vergoed sekte 6041 tot benodig wat neerkom includible in bruto inkomste onder sekte 409A wat nie as lone behandel onder sekte 3401 (a) moet gerapporteer word as bruto inkomste. Hierdie kennisgewing vorm nie metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir die jaar of die bedrae includible in bruto inkomste onder sekte 409A en in lone onder sekte 3401 (a). Gevolglik word tussentydse leiding verskaf ten opsigte van 'n employer8217s weerhouding en verslagdoening verpligtinge waar die werkgewer verstrek 'n versnelde vorm W-2 voor die uitreiking van bykomende leiding verskaffing van sodanige metodes. II. Afhanklikheid van oorgang leiding goeie trou, redelike uitleg Hierdie kennisgewing verskaf reëls vir die toepassing van sekte 409A. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking van bykomende leiding wat hierdie kennisgewing inkorporeer. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing aangespreek, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie net op 'n voornemende basis met voldoende oorgang sal toegepas word verligting vir verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. Hierdie kennisgewing vorm nie omvattende leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A. Tot bykomende leiding uitgereik word, om te voldoen aan die vereistes van sekte 409A met betrekking tot kwessies nie in hierdie kennisgewing gerig, belastingbetalers moet hul posisies te baseer op 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die wet en die doel daarvan, wat oorweging van die wetgewende geskiedenis sluit . Of 'n belastingbetaler posisie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal oor die algemeen sal bepaal word op grond van al die relevante feite en omstandighede, insluitende die vraag of die belastingbetaler die posisie konsekwent en die mate toegepas uitmaak waaraan die belastingbetaler het onduidelik kwessies opgelos in die taxpayer8217s guns. Daarbenewens sekere bepalings van sekte 409A bied definitiewe reëls, maar toelaat dat die Tesourie Departement en die Diens aan leiding verskaffing uitsonderings op die reëls uit te reik. Byvoorbeeld, party 409A (a) (3) bepaal dat die Tesourie Departement en die Diens leiding kan uitreik wat 'n uitsondering op die algemene verbod op die versnelling van die tyd of skedule van enige betaling ingevolge 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan. 'N Belastingpligtige posisie wat gebaseer is op 'n verwagte uitsondering dat die belastingbetaler bespiegel dat die Tesourie Departement en die Diens in die toekoms leiding sal neem nie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal. Daarbenewens, soos hierbo bespreek, die Tesourie Departement en die Diens van plan is om leiding te reik in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n jaar vir doeleindes van alle bedrae van deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals ouer as die uitreiking van die verwagte leiding. Gevolglik sal belastingbetalers nie in staat wees om te vertrou op die metodes van berekening wat verskil van die inligting wat in die leiding 2005 metodes. III. Request for Comments op verwagte leiding A. Request for Comments Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar oor alle aspekte van die toepassing van sekte 409A, insluitend maar nie beperk tot die onderwerpe in hierdie kennisgewing. Die Tesourie Departement en die diens wat spesifiek versoek kommentaar met betrekking tot die volgende: (1) Die toepassing van sekte 409A om skeidingspakkette planne, insluitende die vraag of om enige spesifieke tipes skeidingspakket planne of reëlings (sien QampA 19) uit te sluit. (2) Finansiering reëlings vir nonqualified uitgestelde vergoeding wat buitelandse trusts of soortgelyke reëlings behels, en die identifisering van reëlings wat nie sal lei tot 'n onbehoorlike uitstel van die Verenigde State belasting en sal nie lei tot bates effektief buite die bereik van skuldeisers vir die doel van die potensiaal vrystelling van die bepalings van sekte 409A (b) wat die Tesourie Departement en die Diens gemagtig is om voorsiening te maak onder sekte 409A (e) (3). (3) Die toepassing van sekte 409A om reëlings met betrekking tot vennote en vennootskappe. Kommentaar is spesifiek versoek met betrekking tot die toepassing van sekte 409A om reëlings onderhewig aan sekte 736, en of daar 'n onderskeid tussen betalings onderhewig aan sekte behoort te wees 736 (a) en (b) en die koördinering van die tydsberekening reëls van sekte 1.736- 1 (b) (5) met die reëls van sekte 409A vir nonqualified uitgestelde vergoeding planne. Kommentaar is ook spesifiek versoek op of daar spesiale reëls in die toepassing van sekte 409A in die geval van 'n vermeende toekenning en verspreiding wat gegiet moet wees, onder sekte 707 (a) (2) (a), as 'n betaling aan 'n nonpartner onder party 707 (a) (1). (4) Potensiële bykomende uitsluitings van dekking onder sekte 409A met betrekking tot kontraktuele reëlings tussen besighede (sien QampA 8). (5) situasies waar die versnelling van voordele onder party toegelaat moet word 409A (a) (3) (sien QampA 15), veral in die lig van die wetgewende geskiedenis met betrekking tot versnelde betalings wat nodig is vir redes buite die beheer van die deelnemer. Alle voorgelê materiaal sal beskikbaar wees vir publieke inspeksie en kopiëring wees. PA:: B. indiening van kommentaar Kommentaar kan aan Internal Revenue Service, CC ingedien LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), Kamer 5203, kan Posbus 7604, Ben Franklin Station, Washington, DC 20044. voorleggings ook hand - wees afgelewer Maandag tot Vrydag tussen die ure van 08:00 en 16:00 by die Courier8217s Balie by 1111 Grondwet Avenue, NW, Washington DC 20.224, Attn: CC: PA: LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), kan ook Kamer 5203. Voorleggings elektronies gestuur word via die internet na die volgende e-posadres: Noticementsirscounsel. treas. gov. Sluit die kennisgewing nommer (Kennisgewing 2005-1) in die onderwerp te reël. IV. Leiding Q-1 Wat beteken sekte 409A bied, in die algemeen A-1 Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen. Dit staan ​​bekend as nonqualified uitgestelde vergoeding. Dit is anders as uitgestelde vergoeding in die vorm van keuse deferrals om gekwalifiseerde planne (soos 'n 401 (k) plan) of 'n 403 (b) of 457 (b) plan. Hoe dekking kragtens artikel 409A raak 'n werknemers belasting As uitgestelde vergoeding aan die vereistes van Artikel 409A, dan is daar geen effek op die werknemers belasting. Die vergoeding is belas word op dieselfde wyse as wat dit sou belas word indien dit nie gedek is deur Artikel 409A. As die reëling nie voldoen aan die vereistes van artikel 409A, die vergoeding is onderhewig aan sekere addisionele belasting, insluitend 'n 20 bykomende inkomstebelasting. Artikel 409A het geen effek op FIS (Social Security en Medicare) belasting. Hoe Afdeling 409A van toepassing op die 10 en 12 maande betaal verkiesing Op kwessie is hoe die 2004 wet verandering van toepassing op mense wat vergoeding uitgestel van een jaar na 'n toekomstige jaar het. Onder die nuwe wet, wanneer onderwysers en ander werknemers vergoed op 'n 12-maande betaal tydperk in plaas van die 9 of 10 maande eintlike werk toeval, word dit uitstel deel van hul inkomste van een jaar na die volgende. Byvoorbeeld, 'n onderwyser wat betaal word oor 'n tydperk van 12 maande, wat van Augustus van 'n jaar tot Julie van die volgende jaar, eerder as oor die Augustus.-Mei. skooljaar, 'n tydperk van 10 maande, val onder hierdie wet. Bepaal artikel 409A vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing Nee, bepaal artikel 409A nie vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing met betrekking tot hoe die werknemer betaal word. Byvoorbeeld, kan 'n skool distrik bepaal dat alle onderwysers hulle betaal versprei oor 12 maande sal hê, sonder om 'n verkiesing aan die onderwysers. In daardie geval, sal die reëls kragtens artikel 409A van toepassing nie en geen bykomende belasting sal gehef word. Wat was die effek van Kennis 2008-62 vir die meeste openbare skool werknemers Vrygestel op 3 Julie 2008, die Tesourie Departement en die IRS uitgereik Tussentydse Leiding Kennisgewing 2008-62. As die kriteria in die Kennis ontmoet, word daar verwag dat regulasies kragtens Artikels 457 (f) en 409A sou nie van toepassing op reëlings van die verkiesing van 12-maande meer as 10-maande betaal. Wat gebeur as die kriteria in Kennisgewing 2008-62 nie nagekom word op 7 Augustus 2007 het die IRS gestig bystand deur Vrae oor Afdeling 409A en uitgestelde vergoeding wat leiding oor hoe om die uitgestelde verkiesing binne die bepalings van Artikel 409A vestig bied. Hulpbronne vir IRC Artikel 409A: Kennisgewing 2008-62. Tussentydse leiding op 10 teen 12 maande betaal periode IR-2007-142, 7 Augustus 2007. Nuwe reël sal geen invloed op Onderwyser Salarisse in Komende Skool Jaar Kennisgewing 2007-86. Jy doen. Dit was maklik.


No comments:

Post a Comment