Wednesday, October 26, 2016

Mgrid forex forum

100 Win Math Grid Ea Kommersiële lid geword September 2008 911 stel Posts EA die 3 buy aftrekorders en die 3 verkoop aftrekorders weg in gelyke inkremente van 'n middel beginpunt. Dan wanneer die prys die vlak snellers, die EA plek hangende bestellings op die res van die vlakke, maar die een is op. As dit is 'n buy vlak, die EA plek hangende bestellings net bo die koop is by die aanvanklike baie grootte en in die 3 sell vlakke met 'n dubbele lot grootte. As die prys is 'n sell vlak, die EA plek hangende bestellings net onder die verkoop is by die aanvanklike baie grootte en in die 3 buy vlakke met 'n dubbele lot grootte. Maak nie saak waar die mark beweeg, toe een van die top of die onderkant geteiken pryse is getref, wins gemaak sal word. Om die waarheid te hoe langer dit neem om so 'n punt bereik, hoe meer geld sal maak ek hierdie baie keer getoets, en dit wen regtig elke keer so lank jy genoeg geld op rekening. Hierdie metode kan jy maak 'n 100 per week. Die belangrikste ding is om insette INCREMENT vir gebruikte paar. Die beste paar is EURUSD cos dit is wisselvallig. Speel met verskillende stappe om te sien hoeveel baie dit kan maak in 1 maand toetsing van hierdie EA is stadig, dit is hoekom ek sê 1 maand. Ek jy kyk na visuele toets sal jy maklik verstaan ​​hoe hierdie metode werk. Im plaas hier want ek wil 'n paar positiewe insette oor hierdie metode, om uit te vind hoe om te sny 'n groot vereiste marge Val vry om 'n EA recode, net na jou verbeterings hier. Ek gebruik hierdie EA becouse dit het 'n groot risiko om verhouding te beloon. Dit is soos martingale op steroïede Ek gehercodeerde hierdie EA, so ek kan nie bel my 'n skepper van hierdie laaste maand van handel op 1000usd ACC, met behulp van inkrement van 100pips, en 0.1 baie Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die styl van kodering gebruik in die EA is klank genoeg. Ernstig, al is, moet jy jou metode eers bewys deur die gebruik van 'n konsekwente posisie grootte (bv 1 mini-baie op elke handel), en oor ten minste 1000 ambagte. Anders sal jy nooit weet of jy 'n lang termyn positiewe verwagting. Meer inligting in 'n post 37 hier. Deur die gebruik van frases soos quotalways winsquot en quot100 per weekquot youll trek 'n baie aandag aan jou draad (ongeag of dit opsetlik of nie), maar Im bang dat die meeste van hulle negatief sal wees. Dankie vir die antwoord, maar ek hoef nie enigiets aan enigiemand Enigeen wat hierdie toets sal weet wat ek talkin oor bewys. En as vir moontlike negatiewe insette, ek dont care. In elk geval dankie vir die punte. RESPEK Tyd is relatief, bars is byproduk van tyd. EA die opstel van die 3 buy aftrekorders en die 3 verkoop aftrekorders weg in gelyke inkremente van 'n middel beginpunt. Dan wanneer die prys die vlak snellers, die EA plek hangende bestellings op die res van die vlakke, maar die een is op. As dit is 'n buy vlak, die EA plek hangende bestellings net bo die koop is by die aanvanklike baie grootte en in die 3 sell vlakke met 'n dubbele lot grootte. As die prys is 'n sell vlak, die EA plek hangende bestellings net onder die verkoop is by die aanvanklike baie grootte en in die 3 buy vlakke met 'n dubbele lot grootte. Maak nie saak waar die mark beweeg, toe een van die top of die onderkant geteiken pryse is getref, wins gemaak sal word. Om die waarheid te hoe langer dit neem om so 'n punt bereik, hoe meer geld sal maak ek hierdie baie keer getoets, en dit wen regtig elke keer so lank jy genoeg geld op rekening. Hierdie metode kan jy maak 'n 100 per week. Die belangrikste ding is om insette INCREMENT vir gebruikte paar. Die beste paar is EURUSD cos dit is wisselvallig. Speel met verskillende stappe om te sien hoeveel baie dit kan maak in 1 maand toetsing van hierdie EA is stadig, dit is hoekom ek sê 1 maand. Ek jy kyk na visuele toets sal jy maklik verstaan ​​hoe hierdie metode werk. Im plaas hier want ek wil 'n paar positiewe insette oor hierdie metode, om uit te vind hoe om te sny 'n groot vereiste marge Val vry om 'n EA recode, net na jou verbeterings hier. Ek gebruik hierdie EA becouse dit het 'n groot risiko om verhouding te beloon. Dit is soos martingale op steroïede Ek gehercodeerde hierdie EA, so ek kan nie bel my 'n skepper van hierdie laaste maand van handel op 1000usd ACC, met behulp van inkrement van 100pips, en 0.1 Baie van die resultate is van QUANTUM EA, nie MGridEA VF, baie interessant EA. Jammer, ek gespring om gevolgtrekkings in my vorige post. Basies my benadering is om te probeer om foute in 'n metode te vind, en as ek iets wat onoorkombaar lyk, I8217ll aanvaar dat dit 'n potensiële can8217t vind. Ek hardloop MT48217s System Tester om te probeer om 'n handvatsel te kry oor wat die EA doen. So goed as wat ek kan sê, dit wat hierdie EA doen. Let8217s die waarde van die inkrement parameter ek, en die huidige prys P. Met die standaard parameters noem, dit stel 3 buystop bestellings by PI, P2I, P3I, en 3 sellstop bestellings by P8211I, P82112I, P82113I. Elke buystop het 'n SL by P82114I, en 'n TP by P4I elke sellstop het 'n SL by P4I en 'n TP by P82114I. Vertaling wat in verstaanbare figure, gegee dat INCREMENT 35, beteken dit dat die buystop bestellings is vasgestel op 35, 70, 105 pitte uit die huidige prys, almal met TPs by 140 (van die huidige prys, NIE die inskrywing) en SL by 8211140. omgekeerd vir sellstops. So het die gemiddelde opbrengs per handel 70 en die gemiddelde risiko 8211210, dit wil sê 'n 1: 3 RR. Sedert die bestellings is buystop / sellstop, ons gemiddeld UP (pyramiding) in ambagte, in teenstelling met gemiddeld af. Alle aanvanklike bestellings grootte op 1 eenheid. Nou here8217s waar die pret begin. Wanneer die eerste buystop orde is geaktiveer, is 3 meer sellstop bestellings geskep, met dieselfde inskrywing punte as die aanvanklike sellstops, en almal met dieselfde TP en SL. Here8217s die draai: die nuwe sellstops op 821135, 821170 en 8211105 (weg van die oorspronklike prys) is groot op 1-, 2- en 3 eenhede, onderskeidelik. Aan die ander kant, as 'n sellstop kry geaktiveer, 3 nuwe buystop bestellings geskep. 'N Bykomende 3 bestellings kry elke keer as 'n bevel kry geaktiveer bygevoeg. Dit 8216expansion8217 proses gaan voort totdat die rekening oorskry sy beskikbare marge, of totdat die bestellings getref hul TPs of SLS. Sodra 'n TP of SL punt bereik word, natuurlik al oop bestellings word outomaties gesluit (omdat hulle almal dieselfde TP / SL punte), en alle hangende bestellings word ook onmiddellik verwyder. Op daardie selfde punt, die siklus herhaal homself, dit wil sê 3 nuwe buystop, en 3 nuwe sellstop bestellings, gebaseer op die huidige prys, is geskep. Spoel en herhaal. Dit is nogal 'n komplekse proses, vandaar it8217s moeilik om enige foute, maw moontlik verloor scenario voorsien. Gaming teorie vertel my dat waar 'n metode uitsluitlik afhanklik van MM vir sy 8220edge8221, dan so 'n voorsprong is 'n illusie, en die metode is uiteindelik gedoem om te misluk (want koste maak die handel 'n negatiewe verwagting spel by verstek). Maar ek sal 'n oop gemoed hier hou, en sal voortgaan om te ondersoek, soos my tyd dit toelaat. Maak nie saak waar die mark beweeg, toe een van die top of die onderkant geteiken pryse is getref, wins gemaak sal word. Om die waarheid te hoe langer dit neem om so 'n punt bereik, hoe meer geld sal maak Ek dink ek sien 'n bietjie meer duidelik nou wat die EA probeer om te doen. Sien onderstaande diagram. Die idee is dat dit meer koop (lang) Om eenhede sal oop wanneer die buystop TP / sellstop SL getref, en nog baie meer verkoop (kort) Om eenhede oop wanneer die sellstop TP / buystop SL getref. Die wyse waarop die bestellings kry bygevoeg sal verseker dat dit altyd die geval (die veronderstelling dat Theres genoeg beskikbare marge om die bestellings te voeg). Vandaar die terugkeer / risiko op elke komponent handel (getoon in die diagram) is eintlik irrelevant. Die beste paar is EURUSD cos dit is wisselvallig. Die mees konsekwent beweeg paar (s) is verkieslik, want dit beteken dat die TP / SL gebied sal kry treffer vroeër, die vermindering van die risiko van te veel bestellings bygevoeg, eet tot beskikbare marge. Im plaas hier want ek wil 'n paar positiewe insette oor hierdie metode, om uit te vind hoe om 'n groot marge vereiste sny Sommige meer moontlik idees: - Verminder die aantal vlakke van 3 tot 2. Die konsep sal nog steeds werk. - Verlaag die inkrement waardes, nader aan mekaar te bring die vlakke. Dit beteken ook dat die TP / SL gebied sal kry treffer vroeër, die vermindering van die risiko van te veel bestellings bygevoeg, eet tot marge. Natuurlik die nadeel is dat dit beteken dat verspreiding koste hoër (persent-wyse, met betrekking tot die beweging) sal wees. - Doel sessies waar lang, konsekwent tendense is meer geneig (met die aanvaarding van sy moontlik om dit te bepaal). - Kyk of jy die stelsel meer effektief kan maak. Die aantal eenhede in 'n oop bestellings in een rigting moet die aantal eenhede in 'n oop bestellings in die ander oorskry, met slegs een eenheid, vir die konsep om te werk. - Dit hang af van hoe jou makelaar hanteer marge. As jou makelaar beskikbaar marge bereken volgens die huidige netto posisie (verskil tussen koop en verkoop), dan sal die volgende geen verskil maak. Maar indien beskikbaar marge word bereken op die totale poste oop, dan sal dit baie meer doeltreffend te koop bestellings sluit in plaas van die opening van addisionele verkoop bestellings en omgekeerd. Solank as wat daar voldoende marge te laat om die TP / SL teikens te bereik, met 'n netto positiewe telling eenheid, is die metode gewaarborg om te werk (ten minste cant ek een of ander rede waarom nie sien). Daar is risiko, maar indien die kantlyn kry opgebruik, per ongeluk veroorsaak 'n netto negatiewe telling eenheid. Daar is dalk ander risiko's wat ek havent gedagte. 'N Baie interessante alternatief vir die Martingale. Dankie dat U deel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword September 2008 911 Posts Hanover dankie vir jou tyd te belê in dit wat jy het die metode reg. Ek dont dink dat dit ok om minder as 3 vlakke gebruik, en om kleiner aanwas gebruik. Ek getoets dit so baie keer. die gebruik van kleiner aanwas beteken dat die prys veel meer betwen vlakke sal geheel verslaan, eet tot marge probeer om dit te toets op 1 week behulp inkrement van Kom ons sê 15, en dan probeer 80 om te sien waarom probeer dan om te gebruik laat sê 2 vlakke, en dan 12 vlakke. Ek smeek almal nie om dit te gebruik op 'n ware ACC, voordat jy understund hoe dit werk. Wat die wel en wee van hierdie metode. Ek is mal oor hierdie becouse van 'n hoë beloning verhouding. Miskien sal dit 'n goeie ding om 'n daaglikse reeks sakrekenaar in st implementeer, en dan die EA sal outomaties sy inkrement verander om 'n daaglikse reeks, of dalk 'n ATR Indiese voeg, of. Dit EA het 'n baie van die toets. Weereens, ek dont INCOURAGE MENSE om dit te gebruik, as jy in elk geval gebruik nie, dan is dit is aan jou skuld nie. Tyd is relatief, bars is byproduk van die tyd. Kommersiële lid geword Sep 2008 911 Posts Ok ek sal hier plak 'n paar toetse om mense te help understund hoe hierdie EA kan variate met behulp van verskillende vlakke en inkrement. Toets tydperk is vanaf 2008/09/01. om 2008/09/07. (Een week) rekening is 5000usd, met behulp van 0,03 baie TOETS 1.) inkrementeer 15, vlakke 2 drawdown 52, 736 ambagte, 175 dollar wins. nie goed aangeheg Image (Klik om te vergroot) mGRID EA Kan iemand kodes verander vir die toevoeging van nuwe teiken Ek wil 'n paar opdragte in die oorspronklike Ea verander. Ongelukkig is ek nie 'n programmeerder en kan nie enkodeer nie. Die belangrikste ding wat ek wil hê, is om kodering hierdie program so dat wanneer die totale oop bestellings meer as bv 4 is, dan eindig die program en gesluit alle bestellings so gou as dit voldoen 1.5Increment in Koop artikel of verkoop artikel (Dit is nie belangrik in watter afdeling kan dit voldoen 1.5Increment meer as eerste geopen koop of verkoop posisie). 1.5Increment is 'n voorbeeld numer en wat ek presies wil, is dat wanneer totale geopen bestellings is meer as 4 of 5 of 6 bestellings dan die st gesluit al oop bestellings so gou as die som van wins Positiv is. Ek het self 'n paar veranderinge in die oorspronklike program bygevoeg. Byvoorbeeld het ek Maxorder aan die begin van die program gevoeg. - Eksterne int Maxorders4 - as wat ek het 'n paar kodering aan die einde van die program in die quotFUNCTION takeProfitquot artikel volgende enkoderings bygevoeg. . As (OrdersTotal () gtMaxorders ampamp OrderType () 1 ampamp currentpips GT INCREMENT1.5) anders anders. Ek is nie seker waar ek die meeste sit hierdie kodes en doen hulle reg wroten. Ongelukkig is dit nie gewerk soos ek wou. kan iemand dit regstel Ek het beide lêers vir 'n paar een wat dit kan verbeter aangeheg. dankie funyoo P. s. jammer vir my kennis van Engels Geredigeer deur hmrt135 2011/08/09 by 05: 16.Tag: mgrid st It8217s absoluut niks met betrekking tot die gewildste Grid MQ4 koop en verkoop van tegnieke. In plaas it8217s 'n plaasvervanger die werklike standaard grafiek Grid. Hierdie spesifieke teken laat ons 'n persoon die opstel van die rooster oor die pas by jou eie koop en verkoop, nie regtig presies wat Meta Trader bestaan. Jy is in staat om die werklike gereël horisontaal beskryf elke Deur pitte ook dit bly stel waaruit selfs al is jy die werklike grafiek tydperk verander. Jy kan ook die opstel van die tyd Grid as om die werklikheid tydperk wat jy wil. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis hier aflaai is 'n toets 'n uur grafiek, wys die werklike horisontaal Grid van 20 pitte en ook die tydperk omgord uit vier paar uur. Oor die tydperk Grid I8217ve die kleur versameling van sestien: 00 bediener tydperk wat omskep ten einde 8 8216m my persoonlike nabygeleë tydperk. Kleur buitelyne sal ook bykomende elke 100 pitte wees. Die werklike kleure Tabs: Ontwerp omgewing vir besonderhede oor. Toe hulle is geneig om te word gereël om iets buiten 8220solid8221 binne die riglyne gebied (byvoorbeeld verpletter of selfs stippellyn), nadat hulle is geneig om te word getoon oor die grafiek 8212 behoorlike die werklike tyd-raam (TF) is eintlik verander, wat in wie se ontwerp is omskep in die standaard onmiddellik die standaard om 'n goeie versameling. Hierdie mense bly op hierdie manier ook al die TF volgende tot 1 neem die werklike riglyne houer asook Resets almal. Die werklike konfigurasies vir daardie versameling breedte kan ook optree net soos. Veranderinge in die rigting van die standaard konfigurasies met betrekking tot Kleure Tabs: Dikte is eintlik tree op net soos en dus nie regtig meer as TF veranderinge in stand gehou. Tog, om die werklike aanduidings hul eie as gevolg van te verskaf, die werklike gekies verskillende kleur isn8217t verandering aan die werklike standaard saam met TF veranderinge. En ook verwys die oor te irriteer bestaan ​​binne elke aanduidings. Ek sal net verbintenis it8217s maklik om individue te herstel maar ons verstaan ​​nie hoe om dit te verfyn doen. Ander gesoek rooster EA-kode mql4 EA GRATIS MQ4 Grid EA-kode mq4 Renko rooster handel MT4 rooster gesaai mgrid forex EA rooster mql4 kode rooster mq4 cci kruis rooster deskundige adviseur gratis st mq4 forex rooster gratis EA Fibonacci st omgord SA st 600 MT4


No comments:

Post a Comment